FAQ (veelgestelde vragen)

Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen van consumenten en bedrijven

Wanneer ik huur/koop via de website, ben ik dan verzekerd?

Wanneer u, door onze website, tot een keuze komt voor een product om te huren of te kopen zullen wij niet een verzekering aanbieden. Dit moet worden geregeld met het betreffende bedrijf waar het product wordt gekocht.

Kan ik zelf mijn aanhangwagen toevoegen aan de website?

Ja dat kan, wij willen ook particulieren de kans geven om zijn of haar aanhangwagen te verhuren aan dorpsgenoten zodat de consument meer keuze heeft en de particulier wat extra geld kan verdienen met zijn of haar aanhangwagen die anders toch alleen maar stil zit.

Kan ik extra korting krijgen?

Wij proberen in contact te komen met bedrijven en particulieren om zo tot kortingen te komen voor de consument. Helaas is deze korting niet voor elk bedrijf beschikbaar maar voor de bedrijven waar het wel beschikbaar is zullen we het zeker vermelden en kun je door onze naam te benoemen tijdens de transactie extra korting krijgen.

Prijs klopt niet met wat er op de website staat?

Het kan voorkomen dat de prijs veranderd van een bedrijf. Dit proberen we zo snel mogelijk aan te passen maar omdat wij enorm veel bedrijven en producten bijhouden op de website en maar weinig personeel hebben kan dit even duren. Wil je het proces versnellen? Stuur even een mailtje 🙂

×

Hallo!

We proberen zoveel mogelijk korting te regelen voor u! Stuur ons een berichtje met naam van het model waar u interesse hebt, onze medewekers gaan meteen aan de slag om een offerte op maat op te stellen met de verkoper met de beste prijs! Stuur ons een whatsappje of mail ons naar jvkesselmedia@gmail.com

× Extra korting/offerte op maat?